Stärk dig själv och dina kundrelationer. VILJA nöjda kunder & ledare hjälper dig och din personal med konkret problemlösning, verktyg, strategier. Erbjuder tjänster: Kundvårdsakuten och VILJA må bra
”Det är sex gånger mycket svårare att hitta nya kunder än att behålla de befintliga!
Bra kundservice är A och O! Elisabeth Bramfors är ett proffs på det!”Diana Cortéz, Senior System Design Engineer, Volvo Cars
Hjälper dig och ditt företag uppnå hälsosamma, effektiva kundrelationer. Om du och din personal har rätt förutsättningar och mår bra, visar det sig i bemötandet gentemot kunderna. Nöjda kunder återkommer och blir bra ambassadörer. Mitt genuina intresse för och kompetens inom kundrelationer, hälsa samt psykologi gör att jag ser människan och visar vägen framåt.
VILJAs Kundvårdsakut – konkret problemlösning, snabba, enkla insatser. Kundvårdsakuten hjälper dig – gör det enkelt.
- Hur mår du och din personal?
- Hur nöjd är din kund. lojal?
- Hur hanterar du bemanningen när det oväntade händer, till exempel plötslig frånvaro?
- Hinner du med, behov av avlastning?
VILJA hjälper dig, erbjuder rådgivning på plats, online eller via telefon, vi kommer överens om en lösning som passar dig.
Varmt välkommen, hör av dig, du når mig Elisabeth på mobil: 0706-168270, eller e-post: elisabeth@vilja.biz
“Elisabeth har en fantastisk känsla för service och mänskliga relationer. Hennes erfarenhet av förändringsarbete gör att hon är särskild lämpad att leda en grupp genom utvecklingsfaser. Hon är en förtroendeingivande ledare.”
Magdalena Pires-Nielsen
Director of Marketing, Forever Living Products Scandinavia AB, Göteborg
”If you need a service-minded person you should hire Elisabeth. She always has the needs of clients/ business in focus. She believes in shared leadership based on a coaching approach. I was impressed by her big commitment to our company and the customer service she provided. It is great working together with her.”
Annemarie W.
Projectleader/administrator/scientist, Gothenburg, worked directly with Elisabeth
”When you need energy, passion and execution even under hard pressure, you need Elisabeth. I have had the pleasure of working and managing Elisabeth both in Sweden and Germany. Elisabeth strengths are that she, besides her own contribution of work, brings and build team spirit resulting in passion and dedication within the entire team. With her truly international and multicultural experience she brings value to any organisation.
Leif Kronkvist Head of Global Tender Management, Schenker AG
Referenser
OM VILJA nöjda kunder & ledare
Min passion är att hjälpa dig och din kund. Ingen dag är den andra lik när vi arbetar med människor. Min känsla och intresse för kundrelationer började i hotell- och restaurangbranschen.
Professionalism, glädje och vilja – faktorer viktiga för framgång som jag hjälper dig att förankra och förädla i ditt företag. Kundservice är passion att hjälpa, ligga steget före och konkret problemlösning. Ibland blir det fel, jag hjälper dig med att vända kundklagomål till framgång. Framgången börjar internt, att ni stöttar varandra.
Specialitet: hjälper dig och ditt företag att vända kundklagomål till framgång. Kunder är medvetna och krävande, de vet vad de vill ha. Du som företagare behöver vara smartare för att bli vald. Ibland går det fel och då gäller det att lyssna – kommunicera – agera. Tillgången till sociala medier gör det ännu viktigare att du tar hand om din kund. Tacka och se affärsmöjligheterna om och när kunden hör av sig. Ett klagomål är positivt och utvecklar relationen med engagemang och ansvarstagande.
Det är i själva mötet med kunden som du har bäst möjlighet att påverka upplevelsen av ditt företags produkter, tjänster och service. Kunder är olika och utgör sällan en homogen grupp – varje kundupplevelse är unik! Det är därför som jag – genom VILJA – specialiserat mig på att inspirera dig, din ledning och kollegor. Målet är att få affären att växa, genom hög servicenivå och professionell hantering av kundens feedback.
Varsågod, anledningar till att anlita mig/ VILJA:
- Mångfacetterad med mer än 20 års erfarenhet av kundrelationer, förändringsarbete och logistik, nationellt och internationellt. Erfarenhet av såväl stora som små företag i olika branscher. Talar tyska, engelska och franska.
- VILJA modellen: fokus på kommunikation – förtroende – delaktighet.
- VILJA Må Bra: Att arbeta med kundservice är krävande. Om du och din personal mår bra märks det i kundbemötandet. Jag, VILJA hjälper dig och din personal. Är utbildad i arbets- och organisationspsykologi, motiverande samtal KBT samt hälsocoachning.
- Utvecklar processer, skapar effektiva team.
- När du har kört fast och behöver hjälp med analys av nuläge samt rekommendationer för nästa steg.
- Konkret problemlösare med glädje och kreativitet. Ser möjligheter i att hantera kundernas unika och varierande behov, extra fokus på kundklagomål. Varför? Din kund som hör av sig har ansträngt sig och vill ha en dialog. Lyssna, agera och du har början till en lång och värdefull affärsrelation.
- Motivation och finsk sisu, uthållighet, mån om att vi ska lyckas..
Varma hälsningar,
Elisabeth